perjantai 28. helmikuuta 2014

The happiness is the truth

Oon aika levoton kaveri. Mun mielialat saattaa muuttua hyväntuulisesta ahdistuneeksi noin sekunnissa, eikä se nyt ole varsinaisesti mitenkään mukava piirre. Onneksi oon oppinut puhumaan itseni paremmalle tuulelle. Aiemmin ahdistuneessa olotilassa olisin saattanut velloa tunteja, mutta nykyään, useimmiten, pystyn riisumaan sen yltäni kuin jonkin vaatteen. Se on aika helppoa. Miettii vain asioita, mistä on kiitollinen ja onnellinen. Ja koska pidän listoista, kirjaan nyt ylös mistä olen onnellinen tänään:

01 Sain palautettua stressiä aiheuttaneen esseen, melkein viikon etuajassa!

02 Koska sain esseen palautettua ajallaan, minulle jäi kaksi päivää vain nauttia hiihtolomasta ilman minkäänlaista huolta tai ajatusta koulusta. Ihanaa!

03 Olen nyt kotikotona pohjoisessa ja se, jos mikä, on syy olla onnellinen.

04 Ihanat, upeat ihmiset maailmassa!

05 Vaikka täällä kotona on mukava olla, niin minulla on silti vähän ikävä Jyväskylää.

06 Samaistuttavat runot ja siteeraukset:


Sometimes I am too steeped, overflowing
I am one too many spoonfuls of coffee grain

and the way my mouth feels after brushing teeth and drinking orange juice
I am a too much sort of girl, too coarse, too flowering, open, full, I need gentling far too often
It is not possible for everyone to love me and that is fine
As long as I know to love myself

— Azra.T

It’s all about falling in love with yourself and sharing that love with someone who appreciates you, rather than looking for love to compensate for a self love deficit.
— Eartha Kitt

07 Tumblr

08 Ajatus sinusta, siellä jossain.

09 Äidin tekemät pullat! Ja ruuat! Äiti! Ja iskä! 

Hyvää yötä, ihanat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti