keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

maailma on avoin, etkä tahdo pimeään

"Patience child, patience. Remember, life is a journey. If you got everything you wanted all at once there’d be no point to living. Enjoy the ride, and in the end you’ll see these ‘setbacks’ as giant leaps forward, only you couldn’t see the bigger picture in the moment. Remain calm, all is within reach; all you have to do is show up every day, stay true to your path and you will surely find the treasure you seek."
— Jackson Kiddard

En varmaan ikinä lakkaa ihmettelemästä, mutta elämä on hiton kummallinen asia. Viimeisen vuoden aikana oon saanut melkein kaiken mitä oon universumilta rukoillut - paitsi yhtä asiaa, just sitä, jota oon kaikista hartaimmin toivonut. Se on ehkä käynyt ovella, mutta muuttanut mieltään viime hetkellä ja kääntynyt kannoillaan. Jälleen sainkin taas heilauttaa kättä hyvästiksi. Oli kiva, että pyörähdit.

Surettaahan se. Mutta onneksi elämä on täynnä muunlaisia ihmeitä. Ja sitäpaitsi:


Ligon1


Viime viikolla muotoilin mielessäni toiveen isommasta, valoisammasta ja paremmasta asunnosta kuin nykyinen. Eilen sain asuntotarjouksen ja tänään kävin toteamassa, että minulle tarjottu yksiö on juuri sitä mitä toivoin ja vielä enemmän. Olin tosissani alkaa kyynelehtiä kun astuin asuntoon sisään. Koti. Minun koti. Kun tämmösiä onnenpotkuja tulee vastaan, niin mitä muuta sitä edes kehtaisi toivoa? Kiitos elämä, kiitos universumi. Tää on just hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti